Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Tokat’ta Taşkın Tehlikesi: Tepekışla Köyü Tahliye Edildi
- Yusuf Yılmaz
- 18 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Mustafa Sarıgül’den CHP’ye Eleştiriler ve Seçim Beklentisi
- Yusuf Yılmaz
- 16 Haziran 2026
- 3 min read
- 0
Trump’tan Senato’ya sert tepki: Düşmana yardım sağlıyor
- Yusuf Yılmaz
- 24 Haziran 2026
- 2 min read
- 0